Особливістю системи
оцінювання досягнень учнів з дисциплін художньоестетичного циклу є її
багатофункціональність, що зумовлена багатокомпонентністю змісту мистецької
освіти, спрямованої на формування в
учнів комплексу загальнокультурних (ключових),
естетичних (міжпредметних), мистецьких (предметних) компетентностей. Ця
система передбачає:
• розвиток мотивації до пізнання мистецтва,
емоційнопочуттєвої сфери, оригінального асоціативнообразного мислення,
здатності естетичного сприймання художніх творів; розкриття креативного
потенціалу особистості;
• виховання в учнів особистісноціннісного
ставлення до мистецтва, вітчизняної та зарубіжної художньої культури,
естетичного ставлення до дійсності, світоглядних орієнтацій;
• формування знань та уявлень про мистецтво,
специфіку художньообразної мови різних видів мистецтва, розвиток
здатності естетичного сприймання та інтерпретації творів;
• розширення естетичного досвіду, вмінь і
навичок у сфері мистецької діяльності, потреби в художньотворчій
самореалізації та духовному самовдосконаленні;